VS pro M ČR mládeže Chodov 2. místo

18.05.2013 21:30

To co se zdálo ještě před měsícem jako nemožné, se stalo skutečností a konečně se nám podařilo prolomit prokletí VS a postoupit a pokud dobře počítám, tak dokonce z druhého místa, což je samozřejmě úplně jedno, ale potěší to. S účastí na MR se nám splnil další sen a i kdyby tam skončili poslední, tak zato, co Natálka vydržela, aby mohla podat takovýto výkon jsem víc než max. spokojený a ohromně hrdý a upřímně ani já jsem nedokázal po několika závodech takto bezchybně předvést psa a to je jí teprve 9 !!!

 

a) Stopa: 95

b) Poslušnost: 87

c) Obrana 81

Celkem 263 b.

Umístění: 2/4

Rozhodčí: Jaroslava Mikulecká, Ing. Miroslav Ulč

Figuranti: Ladislav Šíma, Michal Sáss

 

a) Stopa: Bylo to hodně daleko, tak jsem toho moc neviděl. Terén už trošku delší tráva a hnusný vytrvalý déšť.

 

b) Poslušnost: Konečně se jim podařilo prolomit štěkání a s body jsem max. spokojený. Po technické stránce vše slušně zvládli, ale po té optické hrozný a celkově bych poslušnost označil jako ošklivou. Budeme muset něco vymyslet s tím Ozzákovo očucháváním, jen doufám, že to není profesionální deformace :-)

 

c) Všemi deseti bych bral i 70, ale překvapili a urvali ještě víc a docela bych řekl, že to bylo celkem přísný kort u kontroláku z 15 b. pouze 7b. Zase patří velké poděkování Pavlovi Černému ze ZKO Toužim, který z toho mála času co jsme měli vytěžil maximum.

 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode