Ozzy ukončil sezónu na 4. místě v ZVV 2 na závodech o Sokolovský pohár

18.11.2012 19:27

Věděl jsem, že na závodech, kde není stopa nemáme šanci, ale jelikož je konec sezóny a tyto závody, už nic neřeší, tak jsme se přihlásili, abychom moc nezpyšnili a po 5 vítězných závodech v řadě zakusily ,,prohru" a hlavně podpořit kamarádky ze cvičáku. Plán byl vyhrát poslušnost a bodově splnit obranu. Nakonec to dopadlo trošku jinak a z celkového výsledku jsem nadšený.

 

Poslušnost: 83 b.

Obrana: 91 b.

Celkem: 174 b.

Umístění: 4/9

Rozhodčí: Josef Zábranský

Figurant: Václav Petrášek

 

a) Poslušnost

Katastrofa, kterou způsobily dvě zásadní věci. 1. Naše ,,štěkání" za -7 a psovod, který přišel s ,,háravkou" na nástup a prošel se nám po place.

 

b) Obrana

Tento týden jsem si našel čas a zkusil jsem dát obranu dohromady, aby to nebyl úplný průser. V Sokolově mají kvůli ,,atypickému" placu nejhorší rozmístění maket jaké jsem kdy viděl, jelikož psovod stojí mezi 1 a 2 maketou a psa vysílá na 1. maketu za sebe. (pro nás další hřebíček do rakve). Nakonec to bylo historicky nejlepších 91 b. a  hlavně z nejtvrdší obrany co jsme na závodech zažili.

 

 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode