Ozzy splnil zkoušku IPO-3 na 253 b. dobře

04.11.2012 20:33

Stopa: 95

Poslušnost: 86

Obrana: 72

Celkem: 253

Rozhodčí: Jaroslav Tišl

Figurant: Václav Petrášek

 

Ať se na mě nikdo nezlobí, ale IPO nepovažuji za plnohodnotnou zkoušku dovednosti psa a v porovnání s NZŘ je to takový slabší vývar (akorát přísněji bodovaný) a rozdíl mezi IPO-1 a IPO-3 mi přijde naprosto zanedbaný. A nebýt soutěže ChP ve výkonu, tak to ani neděláme.

 

a) Stopa

Na toto roční období vybrali pořadatelé hodně slušný terén a profesionálního kladeče. Mě se to hodně líbilo, a až na to větší ověření na druhém lomu moc pěkná a poctivá práce.

 

b) Poslušnost

Oční kontakt je celkem pěkná věc, ale to že se to pomalu posunuje nato, že pes chodí ,,zlomenej" a tahá prdel po zemi je pěknej hnus a chápu, proč celkem dost lidí IPO nesnáší. Nějak zvlášť jsme netrénovali, jenom jsem Ozzákovi vysvětlil, co po něm budu zhruba chtít a on překvapil. Až na ten volný aport a vysílačku si myslím, že to bylo hodně slušný a byl jsem max. spokojený.  Některý srážky bodů mi přišli hodně přísný, ale nemá smysl subjektivně hodnotit něco, co nedělám a nerozumím tomu.

 

c) Obrana

Celkem jednoduchá obrana a zase jsme to pos.... Je fakt, že některý věci nemáme dotažený (vyštěkání) a Ozzy není žádný ,,zabiják" . Ale takhle to zmršit je ostuda a můžeme být rádi, že měl pan rozhodčí slabou chvilku a dál nám to.

 

 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode