Ozzy splnil nejprestižnější zkoušku ZVV 3 na 250 b. dobře

10.11.2012 19:37

Stopa: 92

Poslušnost: 87

Obrana: 71

Celkem 250

Rozhodčí: Václav Petrášek

Figurant: Pavel Černý

 

ZVV 3 co k tomu říct?  Pro mě zkouška vrcholného umění všestrannosti psa, velký splněný sen a obrovská hrdost na Ozzáka, že to dokázal.

 

a) Stopa

Hnusná shnilá tráva, zkušený kladeč. Ozzy předvedl standardní výkon, až na to, že falešně značil předmět (žampión). Ani jsem nevěděl, jak mám reagovat, Ozzy si předměty vždycky poctivě ověřuje a tohle se nám stalo poprvé.

 

b) Poslušnost

Technicky nejnáročnější poslušnost, a když se to povede, tak je radost na to koukat. Bohužel se mi jako u jediné poslušnosti nepodařilo vytvořit standart a Ozzy je schopný předvést podle nálady cokoliv. Úžasně se nám povedla vysílačka za plný počet bodů a naopak jsme zmršili štěkání za -7. S body jsem max. spokojený s celkovým projevem, až zas tak moc ne.

 

c) Obrana

Cely rok boucháme jednu akci za druhou a není pořádně čas dát si obrany dohromady. Zákusy hrozný, technika hodně dobrá a byl jsem stejně překvapený jako rozhodčí, že to vyšlo.

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode