Ozzy předčil očekávání a splnil zkoušku ZPS 1 na 191 b. výborně

28.09.2011 22:44

Stopa: 96

Poslušnost: 95

Rozhodčí: Bc. Vilém Babička

 

a) Stopa

Během posledních dvou měsíců se Ozzy dostal do skvělé stopovací formy a tímto výsledkem si to jenom potvrdil. Body mu sebrali za to, že se u předmětů "vyvalí,, a když ho seberu, tak se zvedá a chce pokračovat dál. Nutno ještě dodat, že k tomuto výsledku nám dopomohli skvělé stopovací podmínky. Tráva 10-15 cm vysoká a sychravé počasí - to nešlo nedat.

b) Poslušnost

Po dlouhý době se mi konečně zase poslušnost líbila, ale bohužel se opět prokázalo to, co slyším od kamarádů pořád dokola tj. že největší Ozzyho slabina jsem já, když jsme kvůli mně zbytečně přišli o 3 body při aportu, protože jsem mu dal nevýrazný povel, na který Ozzy nezareagoval a musel jsem ho zopakovat.

 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode