Ozzy zvládl svojí první všestranou zkoušku IPO-V 273 b. velmi dobře

11.06.2011 22:09

 Stopa: 100

Poslušnost: 97

Obrana: 76

Rozhodčí: Miroslav Kasík

Figurant: Martin Křesina

 

Moje a Ozzyho první všestranná zkouška. Já osobně IPO moc neznám a kvůli poslušnosti tipu ,,básnička" a ,,zlomeným hlavám" IPU moc nefandím.

a) Stopa

Sice se jedná o naprosto primitivní stopu, ale těch 100 bodů bylo naprosto zasloužených. Navíc mu opravdu sedla a otevřeně musím přiznat, že takhle čistě je normálně nechodí.

b) Poslušnost

Ozzymu se na poslušnost moc nechtělo a na jeho výkonu to bylo znát. Na oko to moc hezký nebylo a takhle primitivní poslušnost by normálně dal za 100.

c) Obrana

Na obranu se Ozzy těšil (já ne), tak jsem doufal že to nějak zvládneme. Mně se Ozzyho výkon docela líbil, ale pan rozhodčí to viděl trochu jinak. Pochválil, pěknou techniku: vyštěkání, pouštěčky, ale byl nespokojen, že to nebylo, až tak razantní..... Čímž mi sebral veškeré iluze o dalším pokračování ve vyšších zkouškách. Po dokončení zkoušek jsem využil figuranta a šel si ještě zakousat, a to co Ozzy předváděl mně fakt dostalo. Samý plný zákusy a lítal do toho jak ,,blázen" až jsem měl pocit že mám jinýho psa. Ono to v něm někde je, jenom to z něj ve správnou chvíli dostat.....

 

 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode